Skuteczne pozycjonowanie strony firmowej czy sklepu internetowego jest niełatwe, ale, jeśli chcemy pozyskiwać dużą ilość klientów z organicznych źródeł, bez konieczności płacenia za każde kliknięcie, jest to konieczne. Na efektywne pozycjonowanie składa się bardzo wiele różnorodnych elementów, a do tego Google często zmienia swoje algorytmy, przez co pozycjonerzy również muszą często zmieniać swoją taktykę. Są jednak pewne kwestie, które się nie zmieniają bądź zmieniają się, ale w relatywnie niewielkim stopniu.
Można wśród nich wymienić konieczność pozyskiwania wysokiej jakości linków zwrotnych, a także tworzenia i publikowania dobrych, fachowych treści. Tylko skąd wziąć takie linki i treści? Gdzie ich szukać, aby mieć pewność, że będą one rzetelne? Wszystkiego dowiecie się poniżej. Zapraszamy!
Dobry sklep SEO to podstawa
Sklep SEO to miejsce, w którym można zakupić linki zwrotne i treści zoptymalizowane pod kątem SEO (wpisy na blogi, opisy produktów, treści na strony internetowe i nie tylko) czy też zamówić takie usługi, jak audyt strony lub jej optymalizacja. Tego rodzaju sklepy są bardzo użyteczne zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych pozycjonerów. Dzięki nim pozyskiwanie wysokiej jakości treści i linków jest szybkie, proste i wygodne, dzięki czemu specjaliści SEO mają więcej czasu na zajmowanie się innymi ważnymi kwestiami.
Jednak nie każdy sklep SEO jest równie warty zaufania. W niektórych przypadkach zamiast oczekiwanych rezultatów otrzymamy kiepskie, słabo napisane i zoptymalizowane teksty bądź słabe linki z niepewnych źródeł. Warto więc korzystać jedynie ze sprawdzonych sklepów, takich jak ten, który można znaleźć tutaj: https://seochess.pl/sklep-seo/. Dzięki temu nie będziemy musieli się martwić o to, czy na przykład link z niewłaściwego źródła nie wywrze efektu odwrotnego do zamierzonego i nie pogorszy pozycji strony.
Regularnie korzystaj z rzetelnych sklepów i buduj relacje
Kiedy już znajdziesz właściwy sklep SEO, staraj się przy nim pozostać. Ciągłe eksperymentowanie może okazać się mało skuteczne. Lepszym rozwiązaniem będzie korzystanie cały czas z usług osób i firm, które są rzetelne i dotychczas świetnie wywiązywały się ze wszystkich zobowiązań.
Dobrym rozwiązaniem jest korzystanie z wielu usług tej samej firmy, jeśli dotychczas się ona sprawdzała. Dzięki temu działania SEO będą bardziej spójne, a do tego nie ryzykujemy, że „wtopimy” z jakąś usługą. Tak więc, jeśli jakiś sklep SEO pozyskiwał dla nas dotychczas świetne linki, być może warto zlecić mu także content marketing czy marketing szeptany.