Pieczątki firmowe bez wątpienia ułatwiają komunikację i skracają czas wypełniania dokumentów. Najczęściej kojarzą się nam z urzędami i niekończącymi się wnioskami, jednak pieczątki mogą też mieć nieco bardziej kreatywne zastosowanie. Pieczątka to niedoceniony nośnik reklamowy, w który warto inwestować. Zobacz, jak efektywnie wykorzystać pieczątkę firmową.
Pieczątka jako forma reklamy
Mało kto zdaje sobie z tego sprawę, ale pieczątka może być świetnym nośnikiem reklamowym. W końcu zawiera nazwę firmy, a kolorowy tusz rzuca się w oczy. To świetne rozwiązanie dla biznesów kreatywnych i tych, które zajmują się sprzedażą produktów. Jak sprawić, żeby klient zapamiętał paczkę od Ciebie? Wystarczy, że na pudełku odciśniesz pieczątkę z logiem firmy. Tak oznakowana przesyłka zapada w pamięć, czym zwiększamy swoje szanse na rozszerzenie popularności.
Jednak nie tylko w formach kreatywnych pieczątka może służyć nam jako reklama. Sprawdzi się również przy wypełnianiu dokumentów. Subtelne logo firmy w połączeniu z pełną nazwą wygląda estetycznie i profesjonalnie.
Pieczątka jako forma komunikacji
Pieczątka firmowa zawiera najważniejsze informacje o naszej firmie. Znajdują się na niej dane takie jak adres siedziby, telefon kontaktowy czy adres e-mail. Dzięki temu wraz z podpisem w szybki i łatwy sposób możemy umieścić najistotniejsze informacje. Pieczątka firmowa ułatwia kontakt z naszą firmą, gdyż klient ma dostęp do potrzebnych danych.
Warto także pamiętać, że pieczątka zwiększa wiarygodność firmy. Mimo że nie jest ona formalnie wymagana, to sprawia wrażenie większego profesjonalizmu. Takim sposobem dbamy o budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Pieczątki firmowe to także oszczędność czasu i zwiększenie efektywności pracy. Nie musimy tracić energii na ręczne podpisywanie dokumentów, ale możemy je szybko opatrzyć w pieczątkę.
Co powinna zawierać pieczątka?
Jeżeli pieczątkę chcemy wykorzystać do wyeksponowania naszych przesyłek, to idealna pieczątka powinna zawierać logo firmy oraz jej nazwę. Warto dokładnie przemyśleć i zaprojektować grafikę, tak żeby wpadała w oko i była zapamiętywalna. To najprostsza, ale także efektywna forma reklamy. Bardzo ważna jest także nazwa, która powinna kojarzyć się z logo. Pamiętaj, że te dwie rzeczy muszą być ze sobą kompatybilne.
W przypadku pieczątki firmowej powinniśmy zamieścić na niej niezbędne do kontaktu dane. Oczywiście pełna nazwa firmy również musi się pojawić. Oprócz niej adres e-mail, siedziby oraz telefon kontaktowy. Spersonalizowaną i wysokiej jakości pieczątkę wykonasz u https://www.maxsc.com.pl/.